تفاوت بین Objective ،Goal و Target در مدیریت چیست؟
페이지 정보
작성자
Hermine
작성일
본문
- زیرساخت فناوری اطلاعات: مشاوره تحول دیجیتال سازمان ها برای برنامه ریزی و کنترل فرایندهای مدیریت دارایی های فناوری اطلاعات، مدیریت شبکه و ذخیره سازی داده ها، مدیریت و تعمیر و نگهداری سخت افزارها و به روزرسانی نرم افزارها به سیستم هایی بر پایه فناوری اطلاعات نیازمند هستند. - مدیریت خدمات فناوری اطلاعات: فرایندهای ایجاد سیستمهای میز کمک و ارائه پشتیبانی فنی، نگهداری سیستم های فناوری اطلاعات و حل مسائل مربوط به کارکنان و مشتریان از طریق سیستم های فناوری اطلاعات مدیریت و اجرا می شوند.
6. - امنیت سایبری: مشاوره تحول دیجیتال این سیستم ها به منظور حفاظت از دارایی های فناوری اطلاعات و داده های سازمان در برابر تهدیدات امنیتی (از جمله ویروس ها، بدافزارها و حملات سایبری)، پیاده سازی فایروال ها، رمزگذاری و کنترل دسترسی ها و ... مدیریت پروژه و وظایف
- برنامه ریزی و اجرای پروژه: مشاوره تحول دیجیتال با استفاده از سیستم ها و فرایندهای تعریف محدوده پروژه، تعیین اهداف، برنامه زمانی، بودجه و تخصیص منابع، و مدیریت تیم های پروژه می توان اطمینان حاصل کرد که ریسکهای پروژه کاهش می یابند و پروژه ها به موقع و کامل انجام می شوند.
- مدیریت وظایف و گردش کار: مشاوره تحول دیجیتال سازمان ها از ابزارهایی مانند نرم افزار مدیریت پروژه، تابلوهای کانبان یا پلتفرم های مدیریت کار برای ساده سازی فرآیندهای کاری، اختصاص وظایف و پیگیری پیشرفت در تیم های مختلف استفاده می کنند.
اهداف مبتنی بر زمان بسته به نیازهای سازمان شما میتوانند کوتاه مدت یا بلند مدت باشند. اهداف مبتنی بر زمان بسته به نیاز سازمان شما میتواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. ● اهداف مبتنی بر زمان
اولین نوع هدفی که کسب و کارها از آن برای تعیین یک مسیر استراتژیک استفاده میکنند، هدف (Goal) مبتنی بر زمان است. اهداف مبتنی بر زمان به تیمها و افراد کمک میکند تا کارهای فوری را برنامه ریزی و انجام دهند. این نوع هدف (Goal) یک توضیح سطح بالا برای اینکه تیمها یا افراد باید در یک بازه زمانی مشخص به سمت چه چیزی تلاش کنند، فراهم میکند. برخی از اهداف حساس به زمان هستند و نتیجه اصلی حاصل از این نوع هدف گذاری این است که آنها به موقع تکمیل شدهاند.
نمونهای از هدف مبتنی بر زمان ممکن است "10 درصد افزایش درآمد تا ماه بهمن جهت دریافت جوایز مرتبط با آن ماه است". این نوع هدف شرحی انتزاعی برای آنچه تیمها یا افراد باید در یک بازه زمانی خاص برای آن تلاش کنند، ارائه میدهد. اولین نوع هدفی که مشاغل برای تعیین یک جهت استراتژیک استفاده میکنند، هدف مبتنی بر زمان است. از آنجا که تاریخ مشخصی وجود دارد و اقدامی که در هدف (Goal) بیان شده الزام دریافت این جایزه است، این هدف (Goal) باید محدود به زمان باشد تا احتمال رسیدن به آن را افزایش دهد.
![Types-of-management-consulting-services.webp](https://mahanmcc.com/wp-content/uploads/2023/12/Types-of-management-consulting-services.webp)
2. نقش سیستم ها و فرآیندها در مدیریت سازمان
سیستم ها و فرآیندها نقش اساسی در مدیریت مؤثر سازمان دارند. ثبات و تضمین کیفیت
- اگر فرآیندها به خوبی تعریف و طراحی شوند، باعث می شوند وظایف و فعالیت ها به طور مداوم و پیوسته انجام شوند. این ثبات برای حفظ استانداردهای کیفیت و برآورده کردن انتظارات مشتری ضروری است.
3. به عنوان مثال، فرآیندهای مالی از کنترل های داخلی برای جلوگیری از تقلب برخوردارند، در حالی که فرآیندهای مدیریت پروژه دارای ارزیابی ریسک و استراتژی های کاهش ریسک هستند.
4. در اینجا به برخی از نقشهای کلیدی که سیستمها و فرآیندها در مدیریت سازمان ایفا میکنند اشاره شده است:
1. مدیریت ریسک
- سیستم ها و فرآیندها اغلب دارای کنترل هایی هستند که به شناسایی و کاهش خطرات کمک می کنند. تخصیص و بهینه سازی منابع
- سیستم فرآیندهای موثر، سازمان ها را قادر می سازند تا منابع (انسانی، مالی و فناوری) را به طور کارآمد تخصیص دهند. کارایی و بهره وری
- سیستم ها و فرآیندها جریان کار را ساده و وظایف را استاندارد می کنند، فعالیت های اضافی را کاهش می دهند و منابع هدر رفته را به حداقل می رسانند. این امر باعث می شود تا منابع در جایی استفاده شوند که بیشترین تأثیر را در دستیابی به اهداف استراتژیک داشته باشند.
관련자료
-
이전
-
다음
등록된 댓글이 없습니다.